26.04.2024 Cuma -
Üye Girişi
E-Posta
Şifre
ANKET
Sitemizden en çok hangisiyle ilgili bilgi almak istersiniz?
Hibe destekleri ve yatırım teşvikleri hakkında
Ürün ve sistem belgelendirme hakkında
Kişisel gelişim eğitimleri hakkında
Yasal izin ve ruhsatlara yönelik bilgiler hakkında
E-BÜLTEN
Ad / Soyad
E-Mail
Tag
Tag
Eğitim / Tamamlayıcı Kalite Yönetimi Eğitimleri / Toplam Kalite Yönetimi

“Müşterilerin ihtiyaçlarını en ekonomik düzeyde karşılamak amacı ile işletmenin değişik bölümlerinin, kalitenin yaratılması, yaşatılması ve geliştirilmesi yolundaki çabalarını birleştirip koordine eden etkili bir yöntemdir.” (Dr. Feigenbaum) 

Kalite ve kalite kontrol faaliyetleri; işletmenin  bir-iki bölümünün üstüne yüklenemez. İşletmedeki tüm çalışanlar, aynı duyguyu taşımaları için kalite bilinci yaratılmalıdır.

Toplam kalite Yönetimi (TKY), işletmedeki herkesin katılımını sağlayacak ve yapılanların sorumluluğunu paylaştıracak bir yönetim felsefesidir.

TKY ürün ve hizmetlerin sistematik gelişimi için bir metottur. Satıştan sonra müşteriye hizmeti de kapsar. Bütün çalışanları yapılanlara dahil eden, katılımcı bir tekniktir. Tamamen müşteriye odaklanmış, bir işletme kültürünü oluşturan tam bir yönetim sistemidir. TKY temel amaç edindiği sürekli gelişmeye; stratejiyi, teknolojiyi, iletişimi, insan kaynaklarını ve diğer kaynaklarını ve diğer kaynaklar ile bunlara yön veren yönetim fonksiyonlarını etkin bir şekilde kullanarak ulaşmayı öngörür.

TKY’ nin alt yapısı, organizasyondaki her işin bir süreç olrak görüldüğü temel varsayımı üzerine kurulmuştur. Ayrıca her iş, kesinlikle bir amaca yönelik olmalıdır.

TKY bir yolculuktur, varılacak  bir yer değil. TKY bir ortaklıktır : Bir işletmenin tüm çalışanları, tedarikçileri, pazarlamacıları, servisleri, dağıtıcıları kısacası ürünün herhangi bir noktasında emeği geçen her birim ve çalışanın ortaklığı söz konusudur. Bu ortaklıktaki en güçlü hisse ortak amaçtır ve bu hissede herkesin payı eşittir. Bu hissenin temelini de müşterilerin tam ve sürekli tatmin edilmesi oluşturmalıdır. TKY bütün işletmelerde uygulanmalıdır. Çünkü müşteriler bunu hak etmişlerdir. 

1- Kalite Kavramları
 
2- Yeni Ekonomi ve Değişimin Boyutları
 
3- Klasik Yönetim  Yaklaşımı İle TKY Anlayışının Karşılaştırılması
 
4- Süreç Yaklaşımı
 
5- Mükemmellik
 
6- Deming’in 14 İlkesi
 
7- Sürekli İyileştirme Felsefesi
 
8- Performans Odaklı Yönetim
 
9- Müşteri Odaklı Çalışmak
 
10- Tedarikçilerle İlişkiler
 
11- Toplam Kalite Yönetimi Organizasyon Yapısı
 
12- Ortak Bir Organizasyon Kültürünün Oluşturulması
 
13- Toplam Kalite Yönetiminde Eğitim
 
14- Toplam Kalite Yönetiminde Motivasyon
 
15- Toplam Kalite Yönetiminde İletişim
 
16- Toplam Kalite Yönetiminde Yaratıcılık
 
17- Toplam Kalite Yönetimi ve katılımcı Yönetim
 
18- Kalite İyileştirme Grupları (KİG) (Kalite Çemberleri)
 
19- İstatistiksel Proses Kontrolü
 
20- Toplam Üretken Bakım
 
21- Hata Önleme
 
22- Yalın Üretim Teknikleri (JIT,SMED vb)
 
23- Yönetim ve Organizasyon Yapısının Özelliklerini Belirleme Anketi
 
24 -TKY Konu Şemaları

Site İçi Arama
Haberler RSS
11.10.2021 - Kırsal Kalkınma Hibe Programı Destek Limitleri Güncellendi
24.08.2020 - COVID-19 İLE MÜCADELEDE BAMER SORUMLULUK ADIMLARI
08.02.2018 - REHA SÜT KKYDP Projesi Tamamlandı
13.06.2017 - IPARD 2.BAŞVURU ÇAĞRI İLANI
26.01.2017 - Cazibe Merkezleri Destekleri
16.01.2017 - ORA Lahmacun da BAMER dedi
22.06.2016 - Hüseyin Tuncer GÖREN Broiler Çiftliği Projemiz Tamamlandı
23.07.2014 - GEKA 2014 MDP Sonuçları
16.11.2013 - GEKA 2013 MDP SONUÇLARI AÇIKLANDI
21.11.2012 - Zafer Kalkınma Ajansı 2012 Sosyal Altyapı Destekleri
03.07.2012 - TARIM (KKYDP) HİBELERİ 2012
25.06.2012 - YENİ TEŞVİK SİSTEMİ 2012
31.01.2012 - AYKUTSAN ISO 9001, 14001 VE 18001 BELGELERİ
04.11.2011 - Orta Anadolu Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Toplantısı
25.07.2011 - Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı
20.06.2011 - BEBKA 2011 Hibe Destekleri
29.04.2011 - Marmara Kalkınma Ajansı binası açıldı
11.04.2011 - Ankara Kalkınma Ajansı yerel turizm için toplanıyor
22.03.2011 - Ankara Kalkınma Ajansı, "Odak Grup Toplantıları"nı Tamamladı
27.01.2011 - İSTKA Hibe Destekleri
08.10.2010 - Ipard - AYDIN programa dahil edildi
01.10.2010 - BATI KARADENİZ - BAKKA, "YATIRIM ÇAĞRISI" YAPACAK
25.09.2010 - KİLİS - ELBEYLİ'DE İPEKYOLU KALKINMA AJANSI ÇALIŞTAYI
25.09.2010 - Keka'nın Kalkınma Kurulu Uşak'ta Toplandı
19.09.2010 - Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programı
06.09.2010 - Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı Eylül Ayı Yönetim Kurulu Toplantısını Gerçekleştirdi
30.08.2010 - FIRAT Kalkınma Ajansı, proje teklif çağrısı hazırlıklarını tamamladı
26.08.2010 - MEVKA'da Müracaatlar 1 Eylül'de
09.08.2010 - DİCLE KALKINMA AJANSI KOBİ MALİ DESTEK PROGRAMI BAŞLADI
Tag
  DIRAFKO
  ECEPAK
  POLAT GROUP REDÜK...
  İZMİR YILDIZ ORMA...
  BALIKESİR ÜNİVERS...
  AKALAN BELEDİYESİ...
  OKSU YAPI KİMYASA...
  ÇAĞLAYAN GIDA SAN...
  KUTLU HADDECİLİK...
  BMS ÇELİK HASIR A...
  TUNA ÇELİK
  SAYAN TIBBİ ALETL...
  MİNE KAĞIT AMBALA...
  KİRAZLIBAHÇE DİNL...
  EGEMAR SU ÜRÜNLER...
Etkinlik Takvimi
Şu an sitede 1 kişi Online

Yeni Girne Caddesi No:34/1 Karşıyaka - İZMİR  |  Tel: +90 232 363 83 85  |  Faks: +90 232 363 83 87  |  e-mail : bamer@bamer.com.tr

Müşteri İlişkileri : 0 533 660 70 40

pitikare web design  Pitikare Web Tasarım 2010